Je werkt heel wat uren om je huidige klanten te bedienen. Dat levert een aardig inkomen op.
Daar voel je je verantwoordelijk voor: je bijdrage aan je gezin, het leven dat je wilt leiden.
Maar ook je bijdrage aan de maatschappij, de impact die je maakt.
Eigenlijk wil je daar meer van.Je weet dat je meer impact kunt maken.
Dat je meer kunt bijdragen.
Maar je bent druk met werk dat je eigenlijk ontgroeid bent.
En je doet regelmatig concessies.
Je neemt interimklussen aan of je werkt voor trainingsbureaus.
Af en toe verkoop je je eigen dienst: het aanbod waarmee je écht het verschil kunt maken.
Waarmee je iets magisch doet voor je klanten.
Liefst wil je die eigen dienst meer verkopen.
Dat wat jij het beste kunt en waarmee je de grootste waarde voor je klanten levert.
Je baalt er enorm van dat je er maar steeds niet voor gaat...
Voor wat je kunt betekenen. Voor de maatschappelijke impact die je kunt realiseren.
bgreatinbusiness blog
MEER BLOGARTIKELEN