Zo geniet je als ondernemer van je zomer met het genot van zakelijk succes
06 september 2023 

Zo geniet je als ondernemer van je zomer met het genot van zakelijk succes


Zit je er midden in, je zinderende zomer vol zakelijk succes? Weet je nog, mijn blog daarover? (link naar vorige blog)

Ik smeer je nog even lekker in, zet je parasolletje goed en gun je nog even wat verdere suggesties om ook al van deze zomer te genieten én de sjeu van zakelijk succes te beleven.

Voel je de zucht van verlichting van geld verdienen én tegelijkertijd genieten van je leven?

Ja, ook voorbij die € 10.000 per maand.


Kies hoe en waar je werkt

Wil je wel werken maar ook genieten van de zon? Regel het! Op welke plekken wil je zijn? Is het langs het water? Op het strand? Of ben je van het bos?

Natuurlijk kun je daar ook werken. Je kunt én/ én doen. Het is immers jouw bedrijf, jouw feestje, weet je nog? Dus neem je laptop, je benodigdheden mee en ga op zo’n heerlijke plek aan het werk.

Terwijl je je presentatie of coachcall voorbereidt, of je blog schrijft ben je toch in vakantie vibe. Natuurlijk mogen je zonnehoed, zonnebril en zonnebrandcrème niet ontbreken ;)


Laat je klanten meegenieten, ook op een jacht kun je je dienst leveren

Werken met klanten? Nodig ze uit op het terras, of voor een wandeling door het bos. En geef je webinar of masterclass gerust vanuit een hotellobby of kamer. (En als er geen wifi is, gebruik dan je hotspot van je telefoon)

Natuurlijk kun je ook een retraite voor je klanten regelen op een heerlijke vakantiebestemming, of wat dacht je van een jacht?


Sluit aan bij de zomerse behoeften van je klant

Merk je dat het hoofd van je klanten staat naar vakantievieren en niet naar het kopen van jouw dienst? Laat je niet afschrikken daardoor. Blijf dienstbaar., ook juist nu kun je ze helpen. Zoek uit waar op dit moment, in de zomer, hun behoeften liggen.

Want weet je, er zijn altijd patronen herkenbaar.

In het begin van een nieuw jaar, tegen de zomervakantie, na de zomervakantie en tegen het eind van het jaar zijn er altijd specifieke problemen waar je klanten tegenaan lopen en dus ook wensen om die op te lossen.

Sluit daarbij aan in wat je hen aanbiedt. Dus bedenk wat de zomerse behoeften van je klant zijn. Wat willen zij in de zomer, wat is dan top of mind?


Ontdek hoe je jouw klant laat genieten van de zomer (en vol plezier kopen van jou)

Ik bedoel, ijsjes verkopen beter in de zomer. Wat zijn ijsjes voor jouw klanten? Grote kans dat als jij een zomerse dienst biedt, jouw versie van een ijsje dus,  het een megasucces wordt.

(Helemaal als ze smikkelend van dat ijsje ook nog eens heerlijk van dat vakantiegevoel kunnen genieten ;)


Vol vakantiegenot je zinderende zakelijk succes plan maken om dit jaar nog 50.000 euro extra te verdienen

Heb ik natuurlijk ook gedaan. En dit is mijn ijsje voor jou! Pak je laptop, strek je nog eens uit, zet je zomerhoed goed. Kannetje water, munt en limoenschijfjes erbij en geef je op voor de gratis online masterclass.

Ik laat je zien hoe je die 50.000 extra dit jaar nog realiseert. (zonder jezelf voorbij te rennen).

Waarom en hoe een high-end dienst toevoegen daarvoor een slimme oplossing is. En nee: als je denkt dat je gewoon moet bluffen met je prijzen, dan heb je high end niet begrepen.

En Je gaat in de masterclass je plan ook al maken, zodat je het ook makkelijk voor je ziet en gaat doen.


Het is mijn drijfveer om ondernemers te helpen een zo’n ontspannen, betekenisvol en winstgevend bedrijf te maken als mogelijk. Jouw bedrijf, jouw feestje roep ik al jaren.

Een vakantiegevoel hoort daarbij (in plaats van struggelen, zonder voldoening).

Dus doe mee, gun jezelf en je klanten het genot van de beste versie van jou, genietend van het leven én je zakelijk succes.

Oh yes,  jij wilt dit zomerse genot →>> Meld je hier gratis aan voor de online masterclass→> KLIK HIER


bgreatinbusiness, sparkle & shine!

Greta Krijgsman

Over de schrijver
Sinds 2010 werk ik als zelfstandige en als businesscoach in mijn bedrijf bgreatinbusiness.nl. Sindsdien heb ik al vele ondernemers geholpen met de groei van hun bedrijf. Hun omzet én positieve impact vergroten. Door hun te leren hoe je een hartgedreven verdienmodel kiest met een high-end dienst. Hoe je dat creëert en succesvol verkoopt. Hoe sales optimale service is. Hoe je sales authentiek en integer doet. En hoe je sales met ziel & zakelijkheid gecombineerd een totaal positieve en succesvolle beleving laat zijn voor jezelf en voor je klanten.
Reactie plaatsen