Jouw ideale klanten willen stiekem allemaal hetzelfde

Wat je klanten van je willen, is niet wat je ze geeft.
Niet wat je verwacht – geen ideale versie van jou, geen grote lessen en geen perfect beeld. 

Ze willen jou als voorbeeld, jou als leider, jou als rolmodel.
En nee wees gerust, daar hoef je niet perfect voor te zijn, want kwetsbaarheid is ook kracht.

Maar… let op: dit zal voor jou ook een wereld van verschil maken.
Walk your talk: leef voor wat je jouw klanten leert.

Jouw ideale klant wordt verleid door jouw eigenheid

Zullen we het experiment eens aangaan? 

Waar je geneigd bent om jezelf weg te cijferen, te pleasen, je aan te passen, doe je het niet meer. Je laat zien dat je jezelf waardeert, je eigen standaard, je eigen normen en waarden. En daarmee ben je een voorbeeld voor je klant. 

Dus stel dat je potentiële klant op donderdagmiddag wil afspreken terwijl jij dan een belangrijke afspraak met een masseur hebt, vertel het gerust hoe dat van levensbelang is voor jouw welzijn en je daarom graag een ander moment inplant.

Jouw vuur verspreidt vonkjes die jouw klant energie geven

Waar je geleerd hebt dat je ‘teveel’ bent, laat het gaan.
Ga voluit voor je vuur.
Dat wat jou bezielt en wat jou enthousiast maakt, vertel dat juist!
Dat geeft ze een blik op hoe de toekomst kan zijn. 

Dus als jij stralend vertelt over hoe de vergaderingen binnen het bedrijf waar jij voor werkte qua tijd gehalveerd werden en de werkdruk verminderde, het ziekteverzuim daalde en jij daarom zo gedreven bent om jouw ‘halveer vergadertijd tool’ aan de man te brengen dan steek je je klant ook aan.

Jouw ruimte innemen geeft jouw ideale klant ook ruimte

Daar waar je je positie claimt en je grenzen bewaakt voelt je klant ook toestemming om dat te doen. Die krijgt daardoor ook de positieve ervaringen van een leven waarin je eigen positie en grenzen leidend zijn en zo wordt het een win/win die werkelijk levensveranderend is.

Ik had ooit een coach die nee zei tegen mij. Ik had een training gevolgd over sales en wist van iemand dat er in de vorige editie van diezelfde training een werkboek gedeeld werd met meer informatie dan ik nu kreeg. Ik vroeg of ik dat vorige werkboek ook kon krijgen (vond het ook al dapper dat ik dat durfde te vragen). Ik kreeg het werkboek niet en was eerst best ontdaan. Tot ik me realiseerde hoe geweldig ik het vond dat die coach haar grens aangaf. En dat ik daardoor een inzicht kreeg: Ik wist al heel veel over sales en had zelfs tijdens deze training daar weer een bevestiging van gekregen. Ik had het vorige werkboek niet nodig om nog beter te worden in sales, ik had mijn autoriteit gewoon te claimen en voor te leven.

Schaamteloos ambitieus & succesvol jezelf zijn

Onweerstaanbaar word je door blij te zijn met jezelf, je eigenheid, je tekortkomingen en je talenten en kwaliteiten. Te rusten wanneer je dat nodig hebt, je visie te vertellen en voor te leven, nee te zeggen tegen klanten als ze iets van je willen kopen dat hen niet echt helpt maar ze iets aan te bieden wat levensveranderend voor ze kan zijn (ook als dat een prijs van 15.000 euro of meer heeft).

Door schaamteloos ambitieus & succesvol jezelf te zijn leert je klant dat hij of zij dat ook kan zijn, hoe onweerstaanbaar is dat!


Doe daarom mee 9 juni, dan word je nog onweerstaanbaarder na De Schaamteloos Ambitieus & Succesvol als vrouwelijke ondernemer dag.
Nu nog voor Early Bird tarief, klik hier--->

Bgreatinbusiness, sparkle & shine
Greta Krijgsman