Mag ik geen succesvol bedrijf hebben?

‘Oh Greta, ik hoor het toch zo vaak, eerlijk gezegd vooral van vrouwen, dat het niet hoeft hoor allemaal. Dat ze geen succesvol bedrijf hoeven waarmee ze goed verdienen, en of in de spotlight staan. En dat wanneer ze het wel willen ze zich direct weer verontschuldigen, want zeggen ze dan: maar het is niet vanuit ego hoor…’

Mag je het niet willen, een succesvol bedrijf, en trots zijn op wat je bereikt?

Mijn klant zei ‘Ik ben daar wel klaar mee want hoezo dan, mag je dit niet willen voor jezelf, mag je niet trots zijn op wat je doet, op wat je bereikt?

Ja natuurlijk, ik doe het ook voor mijn klanten maar ook voor mezelf, daar is toch niks mis mee?’

You GO GIRL!
Ik ben trots op haar.

Want NEE, daar is helemaal niks mis mee!

Sterker nog, ga, ga voluit en durf je dromen na te jagen. Wat iemand anders daar ook van vindt en in welk hokje men jou of jouw gedrag ook wil plaatsen.

Maar pfff, omgaan met de oordelen, meningen en aannames van anderen het is echt niet makkelijk.

Ze zijn er, ze blijven er, altijd, wat je ook doet. Linksom, rechtsom, iemand zal er iets van vinden.

De angst om afgewezen te worden, er niet meer bij te horen, die hebben we allemaal. En voor je het weet, kruip je terug in je holletje. Hou je je in, ben je niet je beste zelf en bouw je niet je beste business.

Wie dien je daar nou mee?

BGREAT in Business

Mijn klant gaat als een speer en ze is blij en voldaan en komt tot haar recht door de stappen die ze maakt.
Ze maakte kortgeleden een aantal keuzes en één daarvan was om te werken met klanten die haar uitdagen in haar intelligentie, die haar prikkelen naar een nog hoger niveau.

Ze werkt nu met deze nieuwe groep klanten en ze voelt zich als een vis in het water en komt tot haar recht. Deze klanten stellen vragen waar ze blij van wordt, waar ze even over na moet denken, waar ze vervolgens het antwoord ook op weet en wat bevestigt hoezeer ze expert is in haar vakgebied!

Haar klanten kunnen de wereld in met nóg meer kennis en begrip van de materie en daardoor nóg meer betekenen in hun vakgebied.

Proud to bgreat!

En mijn klant, die groeit verder met haar bedrijf, ze verzilvert haar waarde, want ze vraagt én krijgt nu een bijbehorende prijs voor haar werk.
Dat stimuleert haar nog meer want er is nog meer rust en ruimte gekomen waardoor haar tweede boek al geschreven is en het idee voor het derde boek zelfs al vorm krijgt!
Wat fijn dat ze zich niet verontschuldigt, zich niet inhoudt.

Wat fijn dat ze gaat voor wat ze wérkelijk wil met haar bedrijf en het benutten van haar potentieel.

Wat fijn dat ze daardoor juist zoveel betekent voor de wereld om haar heen!

Deze dame, we gaan nog veel van haar horen, lezen én zien!

Greta Krijgsman

Ps, wil jij ook verder groeien met je bedrijf en weten waar je kansen liggen om naar een volgend niveau te gaan? Dan nodig ik je van harte uit om met mij in gesprek te gaan.